28 декември 2006 г.

Music sounds better with you

Просто не мога без музика. Слушам я навсякъде - в колата, вкъщи, на работа, вечер докато заспивам, докато правя секс, докато ти пиша това дори. Обичам я всякак - бърза, бавна, агресивна, нежна, отгоре, отдолу, отвсякъде ;^))
Което ме подсеща, че имаше много сладка реклама на Мtv преди време със слоган Music make connections, но това е друга тема за друг път.
Та ... не само, че обожавам музиката, но имам и дразнещото свойство (за хората около мен и най-вече за бившият ми приятел) като се влюбя в някое парче да го въртя, докато не науча всяка запетайка от текста. Та такива ми ти работи.
А иначе мисля тук да пльосвам именно подобни песнички. Които ми влизат под кожата и си тананикам all day long. Като това например. Е, не претендирам, че може да влезе в ТОП 100 на световните класики, обаче е супер свежо и зареждащо. То почти всичко на Solitaire е мелодично и танцувално. Ето ти още един любим пример . Ако си от женски пол със сигурност ще ти е познато. Познай от 3 пъти откъде ;^))

3 коментара:

Анонимен каза...

не ти бях попадал на блога досега, но се радвам, че го има сега. изпълни ми се деня с добро настроение. по-скоро нощта :) тази музика е от най-ведрата на света.. сега ще си сложа слушалките и ще се опитам да забравя за чичкото с мазните пръсти от отсрещния блок, който дъни чалга :)

sovichka каза...

благодаря, само ме радваш и ти ;^))ще кача още музика, щом ти харесва ... заеби го тоя чичко, верно ;^))) поздрави!

cabala каза...

music sounds better with me..thanks for reminding my sences...to4no kakto go opisa..krasivo nujno i ...zamisliashto..osobeno tazi vcher dokato slusham ..lamb naprimer v momenta...till the clouds clear..tova s bujuleto me kefi..abe grun4 istoria....ama tia komentari mai ...long have expired...any way