31 декември 2006 г.

RE:ACT TO PHOTOGRAPHY

В нет-а открих много интересни фотографии на Даниела Едбург. При всичката ми любов към арт фотографията, нейните работи ми идват малко в повече. Обаче аз какво ли разбирам ...
Понеже така и така се разрових надълбоко, сега малко инфо: Девойката е родена някъде там през 1975 в Хюстън, Тексас. След това си расте и хубавее в Сан Мигел де Алиенде, а сега можеш да я откриеш в Мехико сити. ;^) Именно там завършва университета по изящни изкуства. Друго интересно не отрих. В смисъл, че не е лесбийка, не взима наркотици, нито ходи с някоя скандална рап звезда. Или поне в нет-а нищо такова не пише.
Следващите й снимки са от нейната самостоятелна изложба "Drop dead gorgeous" в галерията "Santa Fe" в Сан Мигел де Алиенде. Ако си от по-любопитните, изчезвай на http://www.magentamalibu.com/ и зяпай.






Ето тази горе ми е фейвърит. И не защото като всяка уважаваща себе си разлигавена девойка си падам по розовото. Просто адски ме радва.




Няма коментари: