12 юли 2010 г.

Лирично отклонение

___________________________________

Мили хора,

Досега никога не съм си позволявала да поствам в блога нещо различно от разкази, статии и т.н. НО! досега никога не съм издавала и книга. В този ред на мисли искам да ви поканя на една премиера с много ром ( а.к.а. Куба либре ) и една книга. За останалото - на място.

Така че ако искате да видите колко нелепо изглеждам или как се притеснявам, когато трябва да говоря пред повече от трима човека, заповядайте на 14.07.2010 г. ( сряда ) от 19:00 часа в "Склада" на ул. Бенковски 11 (намира се ето тук )

За феновете на фейсбуук - ето фен страницата на книгата. На нея може да видите корицата, както и да прочетете всякакви новини, ревюта и т.н., които ще излизат за книгата в бъдеще.

До сряда!

39 коментара:

Laleelay каза...

Благодаря за поканата! Чудесно :)

Анонимен каза...

[не е заяждане, какъв беше тагът за шега - /jk?; така или иначе - да се приема с необходимата доза чувство за тумор]

А ти откъде знаеш дали ще дойдат повече от трима души?

a. каза...

Ееее.... след концерта на AC/DC това ще е второто нещо, за което да съжалявам, че съм изпуснала. Не може ли и едно представяне през семптември?

Но пък ще си купя книгата.

Желая ти успех и съм убедена, че ще го постигнеш!

Анонимен каза...

благодаря много за поканата, успех Ви пожелавам от сърце! Вчера си купих книгата и вече я чета,с удоволствие :-)

Bloodymirova каза...

Awesomeness! Ще се опитам да дойда :)

Жълт Зелен каза...

Поздравления, успех и от мен!

Жълт Зелен каза...

Хм, след като се присъединих към феновете на книгата във фейсбук, на стената ми изписа, че харесвам мъже. Конфузна ситуация. :)

Росен Антонов каза...

Беше страхотно :)

sovichka каза...

C.O., ти си 167 мъж, който ми го казва :^)) извинявам се, но така е то, като не разбираш от фейсбуук и правиш страничка.

Росен, благодаря, че се справи с микрофона и се яви като спасител на партито.

Благодаря и на всички, които дойдоха! На мен ми беше голяма лудница, но се радвам, че се видяхме с толкова много хора.
До другия път!

sovichka каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Laleelay каза...

Лудницата си струваше! Беше готино. Дано да има следващ път:)

Анонимен каза...

Совоцветке, много се гордея с теб и първата ти книга! Ужасно много се радвам, че дойдох и успях да се представя и с нетърпение чакам вечрния час, за да отворя книгата ти в леглото. Също, някой път ще ти се обадя когато ми се донапива със сродна полу-непозната душа в Блейз. хохо, Е

go! каза...

аз позачетох малко.... направо супер.
и четенето беше яко. имаше яки вентилатори и един як пич с яки вълнени чорапи. а сега сериозно
хареса ми

анонименблогер (ди-джей-тъпанар-барабанчик) каза...

Фак :(((( sovichke, как може да кажеш само два дни преди това :(((

анонименблогер (ди-джей-тъпанар-барабанчик) каза...

Това за фейсбука е яко :DDD

Анонимен каза...

Абе това с Фейсбук - как беше - повредата не е във вашия...То на тях това да им е проблема! Не само може да ти изпише, че харесваш мъже, ами това да го разберат всевъзможни хора, за които и не подозираш. Откъм защита на информацията са гола вода. Според някои хора - неслучайно.

Анонимен каза...

"...как се притеснявам, когато трябва да говоря пред повече от трима човека" - по нощите хванах края на повторение на някакво предаване по BBT, където си говореха с Цвети по повод книгата. Не ми изглеждаше много притеснена :)

siskata каза...

Здравей :)
Вчера ми подариха книжката, с надписче, за мен :)))
Чете се на един дъх, нищо че нещата вече съм ги чела тук :) Друго си е на хартия!
Чакам следващата!
Успех :)

Анонимен каза...

И аз се присъединявам към групичката на съжаляващите-че-не-са-могли-да-дойдат. За сметка на това се сдобих с книгата и надавам вой за следваща!

Анонимен каза...

Прочетох книгата. Не мога да си кривя душата! Хареса ми. Разказите са увлекателни и текста се лее и върви леко, и увлекателно! Допада ми начина по който описва авторката! Сравненията също са добри! Като например: "Нощта се точи като прясно изливан асвалт" (или нещо подобно беше) и още мн други. Мисля че е съвременна книга, за модерното момиче днес (за нас), което търси себе си и любовта в нашата градска среда, в София.
Също мисля, че книгата е много подходяща за четене в днешния забързан живот, когато все не остава време за четене и само изтъпяваме в интернет и ФБ. Разказите са кратки, ударни и увлекателни!

Чувствам разказите близки. Авторката описва места, улици, барове в София (и в България), където милиони пъти съм минавала, прекарвала и ги познавам добре...И мъже, с които се сблъсквам всеки ден...И все неподходящите! ;)) Много близки ги чувствам повечето разкази. Сякаш са описани моите преживявание и чувства. А това сравнение го чух и от други приателки, които са прочели книгата. Всяка казва:"Това съм аз"!

"Най-отзад вдясно до прозореца"!!! В началото направо се чудех дали верно не ме описва мен!Супер е!

И в заключение - хубаво са написани разказите и влизат супер бързо и приятно, като топъл шоколад! Браво!

Благодаря на авторката за готиното четиво!Много се кефех като ги четях! :)
УСПЕХ за напред!

П.С. И понеже срещам критики за книгата от сорта на "това ли е новата българска литература". Някой твърдят, че е повърхностно и т.н...Искам само да кажа, че според мен е важно това, че текста е добре написан и се яде, и се лее, и хората се увличат, и четат, и много от тях припознават себе си в разказите (така де - предимно жените!)! А това е показателно за това дали писателя си е свършил работата! Пък критиците нека критикуват, колкото искат... Тук читателят е определящия фактор! УСПЕХ на авторката!!! :)

Поздрави,

Мария
от София ;-P

mem каза...

И аз харесвам мъже :-)

Nely Petrova каза...

Впечатлена съм от лекотата, с която пишеш. Прочела съм всичко, което до момента си публикувала в блога си. Нещата, които пишеш са чудесни, лесни за чете, използваш много интересни сравнения и доста сарказъм. Поръчах си и книгата, чакам я с нетърпение. Поздравления!!!
Продължавай в същия дух! Пожелавм ти много творчески успехи.

Nely Petrova каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
sovichka каза...

Nely, благодаря ти! Надявам се и книжката да ти хареса. Поздрави и до скоро!

:^))

Lady Million каза...

Поздравления за труда :) Надявам се да имаш достойна публика :)

Дамски парфюми каза...

Ехааа, страхотно! Браво.

aMelinda каза...

Здравей,
Потърсих ти книгата във Варна и си я купих. Почнах от края, защото съм чела всичките ти статии тук. Често, това са моите виждания, които аз не знам как да изразя ;-)
Поздравления и успех в начинанието!

sovichka каза...

здрасти, 5ia! благодаря за коментара и много поздрави на Варна и морето :^))

Данаил каза...

Една приятелка ми даде книгата и съшо искам да те поздравя :)

служба по трудова медицина каза...

Поздравления, успех и от мен!

анонименблогер (ди-джей-тъпанар-барабанчик) каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
анонименблогер (ди-джей-тъпанар-барабанчик) каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Анонимен каза...

Булка, що не пишеш вече?! :(

анонименблогер (ди-джей-тъпанар-барабанчик) каза...

Совичке, нас всички много ни кефиш и искаме да продължиш да публикуваш тук и да отговаряш на коментарите ни!

S.N. каза...

Йееехаааа, книгата ти е стра - шна ! Чакаме втората част !!!! :))

vanu каза...

Книгата е страхотна, поздравления и от мен!

Клуб Варна каза...

Ех, жалко, че е било преди 2 години. Иначе блогът ти е много интересен!

Анонимен каза...

Дали все още можем да намерим книгата по книжарниците :)

anonimenbloger каза...

хохо