18 септември 2007 г.

Bullet in my head

Честно казано не знам до колко тази реклама ще подейства точно на деца, но визуално изглежда много, много добре.
Ето какво казват Gary Walker и Huw Williams - senior directors в AMV BBDO по въпроса: "Обратно на холивудските продукции, куршумите не оставят перфектно чисти симетрични дупки. Те оставят огромни, зеещи рани в детските глави, тела, ръце и крака. Ако този филм накара поне едно дете да помисли два пъти преди да вземе пистолет, то началото е поставено."

4 коментара:

Анонимен каза...

По принцип избягвам подобни коментари, но сега не мога да пропусна, защото не съм го очаквал точно тук - "децки"?! WTF?!
(Ако после изтриеш коментара, няма да се разсърдя. Не че ако се разсърдех, би имало някакво значение, ама аз да си кажа.)
Боян

Юнуз каза...

Правописа на страна, случва се човек да бърза. Аз исках закачливо да възразя, че клипът трябва да въздейства на деца. Напротив, по-добре е на тях да не им въздейства.

sovichka каза...

юнуз - благодаря ;^)) обаче няма как да оставим правописа настрана, особено копирайтърите, со... извинявам се за грешката, но наистина много бързах и при превода съм писала по детски явно ;^))
юнуз - ти си възразявай закачливо, ама това са казали хората, сътворили рекламата. и последната е насочена именно към деца и към предотвратяването на заглавия от рода на "Американче на 13 застреля съучениците си и извади око на учителката".
поздрави!

Юнуз каза...

Хм. Може би имаш повече инфо от това, което си споделила. Ако все пак вземем самата реклама, тя казва: Ето това става при преминаването на куршум. Не е приятно. Трябва да контролираме оръжията.

Това не е послание към децата. Може би не те разбирам, но "насочеността" на рекламата е таргета, а не криейтива (съдържанието), ако трябва да се правя на отворен и да използвам професионалния жаргон. Таргета е това, на което се въздества. Не знам каква ще ти е ползата, ако убеждаваш децата да контролират оръжията (как -- като гласуват за демократите?)

Така де, няма значение, в крайна сметка. Поздрави.