21 август 2007 г.

кефиш ма, ш'ти звънна!

Хората какво ли не измислят, за да рекламират продукта си. Ето защо съвсем разбираемо creative media-та все повече се развива. Този увод го направих, за да ти разкажа за T-Mobile: talk till you drop. Това е една германска мобилна компания, която организира следното състезание. Младежи (много я мразя тази дума) на възраст от 18 до 25, които говорят по телефона с часове и дни. Печели тази двойка, която издържи най-дълго и то печели 10 000 евро. Уха!
Има няколко подусловия обаче. 1-во - всеки отбор, който прекъсне сладките приказки за повече от 10 секунди - отпада. 2-ро - на всеки два часа всеки участник има право на 10 минути почивка (храна, вода, тоалетна и т.н.). Другият участник обаче трябва да продължи да говори и ако първият не се върне навреме - отново отпадат.
Не знам само със спането как стои въпроса, но така или иначе за 10 000 евро си заслужава да прекараш няколко безсънни нощи, right? :^)))
Всъщност състезанието се организира, защото по този начин T-Mobile промотират новия си продукт - ужасно ниски такси за мобилни разговори или казано по друг начин - говориш колкото си искаш, а цената си остава една и съща. Nice! :^)))

Няма коментари: