6 август 2007 г.

get a life

Така-а-ам. Ето ме и мен...Отново. В най-отпускарския месец мисля да запретна ръкави и да вкарам блога си в час с най-новите реклами... или най-интересните. Whatever.
Ако се чудиш защо ме нямаше толкова време... Хм... Просто ми се случиха едни неща и ме обвзеха такива настроения, че... някак не бяха съвместими с компютър и интернет. Много многоточия станаха нещо... С едно изречение - Лятото е страхотен сезон! ;^)))
Спирам с личното и продължавам с рекламното. Ето ти една реклама, която грабна бронз на Cannes Lions 2007. Браво! И мен много ме кефи.





Agency: Lowe Bull, Johannesburg, South Africa
Creative Director: Gareth Lessing, Rob Mclennan
Copywriter: Matthew Brink
Art Director: Adam Livesey
Photographer: Clive Stewart
Typographer: Adam Livesey

Няма коментари: