4 април 2007 г.

за книгите и секса

Знаеш репликата, че сексът продава. Сигурно всеки рекламист е лежал на тая кълка поне 10 пъти в своята кариера. Ето ти три примера как сексът продава книги. Или поне се опитва. От Блосъм - книжарница за книги втора употреба ще ни кажат дали тактиката е печеливша.
За мен принтовете са интересни. Лилавият ми е фаворит ;^))) Виж синият сигурно ще бъде анатемосан от църквата.
Като цяло обаче съществува една малка вероятност т.нар. таргет да си помисли, че книжарницата продава само еротични книги. Ти как мислиш?





Agency: Mudra Communication, Bangalore, India
Creative Directors: Jagdish Acharya, Pavi Krishnan
Art Director: Krupanand S
Copywriters: Muralidharan PC, Krupanand S

Няма коментари: