29 април 2007 г.

frustration

Явно от офиса на Ogilvy & Mather, Korea са големи простаци ;^))) В смисъл че можеше да покажат напрежението и по куп други начини, освен с пижама, забодена в задника на фрустриран японец ... примерно. Освен ако не са искали да направят препратка към това, че пижамата се опъва от "нещото" отпред. Тогава обаче хедлайна на продукта - "You can relax" хич не се връзва с принта, защото обърква зрителя, нали?!

Advertising Agency: Ogilvy & Mather, Korea
Creative Director: Yongsun Kim
Art Director: Junho Jang
Copywriters: Ann Lee, Yoonyoung Lee
Photographer: Yoonhee Choi

2 коментара:

Анонимен каза...

Продуктът е "Виагра", тъй че предположението за "източник на опъване" е право в целта. Но и аз не разбирам в този случай каква е идеята на You can relax. Може би че вече може да се успокоиш, че пак ти става? Ама relax не е правилният глагол в този случай, доколкото усещам конотациите му.

sovichka каза...

и аз това имах предвид, анонимен. :^)))