4 февруари 2007 г.

Рекламна кауза

И докато още съм на рекламна вълна, ще използвам да вмъкна нещо, което доста ме впечатли преди време. Сигурно си чувал за Adicolor на Adidas. Ако не си ще ти кажа, че това са кратки филмчета, посветени на цветовете и начина, по който ни въздействат. За целта пичовете от Adidas са възложили на седем (не знам дали има нещо общо с греховете) режисьора да създадат кратки филмчета. Всеки един от тях е получил по един цвят и пълна свобода да се изразява (казах ти, че тези от Adidas са големи пичове). Режисьорите са Roman Coppola & Andy Bruntel, Neill Blomkamp, PSYOP, TRONIC, Saiman Chow, Charlie White и HAPPY. Няма да те карам да гледаш всички само ще ти покажа моя ТОП 3 измежду тях.
Много се чудих на кого да нахлупя короната и на финала се спрях на color pink. Някакво магическо съчетание между музика, визия и идея. Много нежно ми действа.
Под номер 2 класирах черната серия. Сам ще се убедиш защо. Между другото нещо в него ми напомня за екранизацията на "1984" на Джордж Оруел.
На 3-то място застава историята за червения цвят. Ужасно е идиотска ;^))

1 коментар:

Анонимен каза...

men puk me kefi sinioto :P http://www.r023g075b158.net/
to mi e v "top 1" :)